
84. sajam ”theMICAM” završen pod motom “Extra Large” – Izvrsnost, kreativnost i stručni razvoj
”theMICAM”, najznačajniji svjetski sajam obuće posjetilo je ukupno 47.187 stručnjaka (5,6% više nego u rujnu 2016.godine ), uključujući 27.880 posjetitelja iz inozemstva (+ 5%) i 19.307 iz Italije (+ 6.5%). Sudjelovalo je 1.441 izlagača, od čega 797 talijanskih i 644 međunarodnih .
Od međunarodnih posjetitelja, broj ruskih kupaca porastao je za visokih 32% u odnosu na rujan 2016.godine. Slijedili su kupci iz SAD-a (+ 15%), Kine i Hong Konga (+ 7%). Povećanje je zabilježeno i kod zemalja Europske unije, Francuske + 6,7% i Njemačke + 4%.
U ovom izdanju, kako bi podržali talijansku prerađivačku industriju, uz povijesne tvrtke u središtu manifestacije ponovno su se pojavili Fendi, Salvatore Ferragamo, Gucci, Prada i Tod’s, pridružili im se i drugi važni brandovi kao što su Giorgio Armani, Jimmy Choo, Dolce & Gabbana, Sergio Rossi i Ermenegildo Zegna. Uspjehu projekta dijelom je pridonijela i podrška Carla Capasa, predsjednika Camera Nazionale della Moda.
Kreativnost, strast, objedinjeno iskustvo i obilje entuzijazma: to su ključne karakteristike 84. izdanja theMICAM-a, što ga čini doista jedinstvenim i posebnim.
Od sve glamuroznijeg i atraktivnijeg izložbenog prostora do uključenja sve više i više prestižnih izlagača svake godine, MICAM je ponosan na svoj međunarodni status. Izlagači koji dolaze na sajam, kako bi se susreli s kupcima iz cijelog svijeta, s pravom smatraju ovaj događaj kao bitnu priliku za pokretanje novih proizvoda,priliku za uspostavljanje i konsolidiranje poslovnih odnosa i priliku za isticanje njihove međunarodne marketinške strategije.