
88. Expo Riva Schuh održan od 10. do 13. lipnja 2017.
POZITIVNI POKAZATELJI SA SVJETSKOG TRŽIŠTA OBUĆOM
Platforma za međunarodno poslovanje, mjesto susreta i stvaranja poslovnih veza, laboratorij ideja, trendova i perspektiva za budućnost, to su glavna obilježja 88. Expo Riva Schuh sajma kojeg je posjetilo više od 13.000 posjetitelja iz 100 zemalja svijeta.
Daniel Agis Branchi, međunarodni stručnjak i savjetnik za distribuciju na otvorenju sajma održao je govor na temu “Nove strategije za distribuciju obuće: osvrt na tzv. omni – kanal trgovinu” kojim je i službeno otvorio 88. izdanje sajma. Bila je to prilika da se analiziraju nove distribucijske strategije tržišta obuće, a osobito trend prema omni – kanalima, integriranom upravljanju raznim prodajnim kanalima. G. Branchi je komentirao kako sveprisutnost sve više dovodi do previranja kod tradicionalnih distribucijskih hijerarhija, ali i na promišljanje sezonskog sustava, kao i na drugačiju percepciju pojma branda.
Organizatori sajma ističu kako su postigli optimalan omjer između broja izlagača i kupaca koji posjećuju sajam. Trenutačno je omjer 1:10 i idealan je za osiguravanje visokokvalitetnog poslovanja. Osim toga primjećena je sve veća prisutnost novih stručnjaka među posjetiteljima, vrlo često povezanih s razvojem e-trgovine.
Modno i udobno za ljeto 2018.
Naglašena ljepota, uz jednostavnost i udobnost glavne su karakteristike kolekcija prikazanih na ljetnom izdanju sajma Expo Riva Schuh. Izlagači su prikazali svoje kolekcije za sezonu proljeće/ljeto 2018. godine. Obuća je atraktivna i kod glamuroznih i kod sportskih modela. Jednostavni modeli ukrašeni su na tisuću načina: aplikacijama od perlica, vezom, trakicama i lančićima koji im daju snažan romantičan dojam.
U tom romantičnom smjeru kreću se i boje: biserni tonovi bijele i ružičaste s metalnim efektima dodanim završnom obradom upotrebljene kože. Primjenjeni su i na ženskoj i na muškoj obući.
Sportska obuća potvrđuje povratak klasičnog trenda. Tenisice i obuća za slobodno vrijeme izrađene su od perforiranih tkanina, s aplikacijama i vezom, pa čak i sitnim tetovažama što ih čine jedinstvenim i originalnim.
Ne nedostaje ni klasičnih boja, osobito kod muških kolekcija : plava, smeđa, bež, ali i crna koja izražava novi globalni duh s više minimalističkih i sofisticiranih linija.